Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Hartelius - 23 februari 2009 17:21


Varnar för starka känslor.......


Av Hartelius - 23 februari 2009 13:52


Sitter och ammar i väntan på att Sanna (som på något mystiskt sätt lyckats att inte vara i skolan trots att hon har föreläsningar till 17:00) och Johanna ska dyka upp för lite ginspel. Efter det ska jag ta tag i gardinerna på kontoret och kanske även de i vårt sovrum. Tänk om jag också kan hinna städa lite grann..... Ikväll blir det iaf bara jag och Karl och troligtvis en film i sängen. Mysigt!!


Har för övrigt en tanke jag går och funderar över... får se om jag kommer till avslut bara...


Nu är Johanna här så jag ska resa på mig tror jag. 

Av Hartelius - 23 februari 2009 13:35


Äntligen har jag lärt mig hur man länkar till en annan sida på min blogg...

(allt tack vare min älskade sambo!)

Jag är inte så snabb men när det väl klickar så klickar det ordentligt. Vet inte om det här har något att göra med de förlorade 8 % (hjärnan blir tydligen mindre under en graviditet samt förlossning...) men uppen barligen så lider jag inte så fasligt!



Av Hartelius - 23 februari 2009 00:56


Har ett vagt minne av ett Oprah-avsnitt där en kvinna upptäckt att om man visualiserar sina mål/drömmar (stora som små) är det större chans att de blir verklighet. Hennes recept på detta var att göra sig sin egna "mål/drömtavla".


Detta kommer nu att bli ett av mina nya projekt att fixa och trixa med. Däremot så är jag inte ensam när det gäller denna grej utan Karl ska även vara med på ett hörn. Vissa mål och drömmar har vi ju faktiskt tillsammans och givetvis vill jag även att hans egna drömmar ska gå i uppfyllelse. Hela familjen ska med andra ord få rymmas på tavlan och Moa ska i sinom tid få sätta upp sina egna mål/drömmar.


Hittade den här bilden och ett antal fler tjusiga anslagstavlor hos ellmania.


Ska nu gå och lägga mig med lilla skrikhalsen. 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards