Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Hartelius - 16 februari 2009 20:33


Fick skjuts hem av mor redan idag. Skönt att vara tillbaka igen, hann faktiskt börja längta trots all min avlastning.


Har fortfarande en del bilder att lägga upp men har tydligen inte plats på hårddisken i vår bärbara dator... Får be Karl fixa det när han kommer hem från IKSU igen (för tamejrackarn han tog sig verkligen iväg). Så imorgon är det fullt av nya bilder igen.


Stella ligger i sin bädd och sover ljudligt oc Moa ligger halvt utslagen i min famn. Ska prova gå och lägga henne i hennes säng nu, dags att börja få ordning på rutinerna. Jag kan ju inte låta henne sova i min säng huuur länge som helst för då har jag väl snart en finnig femtonårig dotter att trängas med nattetid....! 

Håller tummarna för att det endast krävs två-tre omstoppningar innan hon somnar ordentligt!


*******************************************


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards