Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Hartelius - 14 februari 2009 17:47


Fick oväntat besök av några ur familjen Segerstedt. Först kom Assar, sedan "Farmora" och Roger och sist men inte minst Rickard, Maria, Nils och Christoffer.


Maria med en halvt svovande liten Moa.


Rickard och Nils.

Hann få ett kort på Nils mellan hans turer då han jagade eller blev jagad av Stella.


Moa i knät på sin kusin Christoffer som hon för övrigt är riktigt lik.



Av Hartelius - 14 februari 2009 17:38


Ikväll är det alltså Melodifestivalen-deltävling i Skellefteå och för alla inbitna festivalare här i Schtaan så är det en riktigt stor grej. Jag är ju dock precis tvärtom när det kommer till den tävlingen... Totalt obrydd och snarare så att jag tycker att tävlingen skulle läggas ner rakt av. Kan iof bero på förra året då jag jobbade på Schlagerklubben där det endast spelades schlagermusik, så nog hann jag bli rätt less.


Nu ska jag iaf hem till Regina och Robert för middag och trevligt sällskap. Att Regina, Rigge och Bea (samt eventuella andra vänner) är fokuserade på schlagern får jag väl lov att tåla.... ;)


Hade några besökare förbi idag. Bilder får jag ta lite senare för nu står Stella och gnäller på högsta volym. Hon fattar att vi är på väg bort och hon är rädd att bli kvarlämnad.....


Kram på er alla denna Alla Hjärtans Dag!

*En extra lång kram till dig min älskling*


Av Hartelius - 14 februari 2009 11:39


Några bilder från Alla hjärtans dag och melodifestivalenkvällen.


Robban med Moa.


Alex äruppe på övertid men kan inte riktigt slita sig från Moa, här med Bea.

Bea med deras lilla rackare Foppa.


Bea, Huss, voppen samt vår lilla tös. Foppa var däremot inte så intresserad av henne utan snarare löptiken (Stella) bakom bordet...


Tack för en trevligt kväll och vilken sensation att jag till och med "hittade" en favorit av alla festivalenbidrag...jag är iaf förvånad!

Tack även för ert tålamod då jag tydligen aldrig ska lära mig att komma i tid.... sorry!


Längtar redan efter att åka till Ske-å och hälsa på igen!

Skickar en extra lång kram till min gudson Alex -den godingen!




Av Hartelius - 14 februari 2009 09:49


Vilka underbara färger och bilder! Frågan är bara om man skulle hinna bli less på all färg eller om man bara skulle gå omkring och vara konstant lycklig när allt runomkring en ser så glatt ut...?


http://www.flickr.com/photos/misskittykat/favorites




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards