Alla inlägg under oktober 2010

Av Hartelius - 16 oktober 2010 22:46

..och nu är det dags.

Bloggen går i graven!


  


Skrivarlusten har för min (Jennys) del saknats sedan i somras och ur Karls skägg växer tyvärr inte den utlovade bloggarnissen fram utan endast, ja just det -skägg.


För er då som så gärna vill följa oss finns det givetvis alternativ, vi lämnar er ju inte ensamma och utlämnade. 


  • Facebook -Karl finns på facebook för er som har tillgång till det. Jenny finns dock inte där, av principskäl. 
  • Telefon -Våra mobilnummer och vårt hemnummer kan ni väl? 
  • "Veckobrev" -Ett varannan-vecka-brev skall startas och ni som vill ta del av det behöver bara ge oss er mailadress. 
    Där kommer nyheter, bilder och adress till nyligen utlagda "you tube-klipp" att finnas med.
  • Besök -Tas gärna emot. Öppen mottagning mellan 8:30-21:30.
    Medtag gärna kaka....!
  • Skype -Vi kan. Vi ser. Vi skypar.

     








Det enda jag har kvar att säga är väl;

Tack för visat intresse och de åren som har gått!


/Familjen Hartelius genom Jenny 


(hartelius.tradera@gmail.com)  

Av Hartelius - 15 oktober 2010 12:42

..hjälp hade jag kanske varit tvungen att återigen placera ändalyckan på MAX...

Tackar gud (Markus) för att jag fick in min "återupptagande-av-studier-anmälan" i tid!



  


/Den blivande studenten

Av Hartelius - 15 oktober 2010 12:37

Tomatsås runt hela munnen -en självklarhet när man äter gott!


  

Men vad var det mitt vänstra öga skådade? En lock? Från förmiddagens tupplur i vagnen (mössfrilla?)? Eller har vi måhända fött fram två krulltottar?


Livet leker i övrigt!


/J 

Av Hartelius - 14 oktober 2010 10:23

Snö, snö och åter snö. Hur mycket som helst! Och hade inte tekniken felat mig så hade det funnits bildbevis. Men..... så går det när man har en pc i hemmet.


/Morr

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards