Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Hartelius - 11 februari 2009 23:46


Här kommer några foton jag tog igår natt när jag var ute med Stella. Träden var täckta med frost och gav det vackraste skimret. Tyvärr så syns det inte så väl på korten som jag hoppats.. men, men...


En riktig close-up.


Här kan man även ana hur kallt det var genom imman längst ner på kortet.


 StellaBella däremot bryr sig föga om kylan utomhus.


**********************************************


Det enda kort som tagits idag är på lilltjejen när hon hungrig som en varg

bad till gud om ett bröst fullt av mjölk eller en flaska med ljummen ersättning.



****************************************

Nu ska här nattas efter en hård dag.

-En promenad till slutet av byn,

-ett besök hos Mikael Lundström,

-sedan en promenad hem igen,

-för att sedan avsluta dagen framför datorn.

Tungt liv jag lever!


God natt!

****************************************


Av Hartelius - 11 februari 2009 13:12

Vaknade halv åtta av att mamma steg in i sovrummet. Hon tyckte jag skulle passa på och gå ut med Stella medan hon fortfarande var hemma så att jag inte behövde konka med mig Moa samtidigt. Sagt och gjort. Kallt så in i norden, men otroligt effektivt som uppvakningsmetod. Fick sen en rapport från mor och far. Moa hade sovit hela natten, tyst och stilla med endast EN matpaus kl 05. Vilken lyx. Varför kan hon inte visa sig från sin bästa sida nattetid med mig för...? Jaja, detta kanske är vändpunkten för henne -Hoppas det! Mor och far har iaf tänkt sova med henne inatt igen, eller som pappa sa "Nu är det min tur, hon ska sova med mig!"

Jag tackar iaf inte nej till den avlastningen. Gud så skönt att få sova åtta timmar i sträck, ren lyx!


Nu ska vi iaf ut på en prommis med Stella. På med mycket kläder, massor med hundgodis i fickan och tror nästan att ett par solglasögon skulle sitta fint.


Lev och må!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards