Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Hartelius - 12 februari 2009 17:30

 
Lilla Leo som ser jättestor ut i mina ögon eftersom jag är van vid lill-lill Moa. Idag är han nästan 4 månader, alltså drygt 2,5 månader äldre än vår tjej.


Leo är så pass stor och stark att han utan problem sitter upp i soffan, så länge han har lite stöd för ryggen.


 

Här ser Moa exakt ut som jag gjorde när jag var liten -som en kines!


 

Här ser man iaf lite av Leos otroligt fina ögon.Har aldrig sett så långa vackra ögonfransar tidigare. Moa däremot fotsätter knipa ihop ögonen, troligtvis i någon form av sittstrejk.

Sötnosarna!


******************************************

Tänkte lite senare ikväll lägga ut lite bilder på hur det ser ut här hemma hos morföräldrarna. Inte bara för din skull Sara utan även för min egen. Alla som känner familjen vet ju att det byggs ganska mycket på sina håll här, men att saker och ting inte blir färdigbyggt på flera år. På detta sättet så kommer jag nu ha bildbevis på förloppet ock kan sen jämföra lite längre fram.


Nu är det dags för tacos!

******************************************


Moa
Av Hartelius - 12 februari 2009 10:05

Pappa/morfar kom in med Moa vid åttasnåret. Hon luktade kiss men hennes urtjusiga anlete gör att man inte bryr sig ett smack utan det enda man vill ägna sin tid åt är att pussa på henne. Jag ammade henne tills hon somnade och gick sedan ut med Stelloban. Fy tusiken vad kallt det var ute (-25 grader) men efter bara några minuter så hade jag acklimatiserat mig och trivdes ganska bra. En dusch senare sitter jag återigen och ammar men efter att ha haft ännu en barbfri natt så går det totalt smärtfritt! Hoppas bara lilla Moa endast äter en gång inatt också så att även jag får prova på hur det känns.


Snart lunch sedan en tripp ner till Skellefteå och ett besök hos Sara och Leo.

Bilder laddas upp ikväll!


Ta vara på solskenet idag och må gott!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards