Alla inlägg den 14 december 2009

Av Hartelius - 14 december 2009 11:17

Igår blev det ett riktigt plugg-maraton. Satt på skolan i 7,5 timmar och till min lycka hann jag klart med hela opponeringen! Så idag är jag mer än väl förberedd på att ge författarna till min opponentuppsats en jäkla omgång. Skämt å sido, ska givetvis vara saklig och lägga upp deras tappade trådar och syftningsfel på ett bra och smärtfritt sätt.


Efter 14:00-15:00 på eftermiddagen idag åker mormor och morfar med lilla Moa från Skellefteå. Äntligen är hon på väg hem!!!! Herre-Jisses vad vi saknar henne! Fast vi lär ju imorgon bitti få oss en känge. Vi har nämligen börjat med en ovana när hon varit borta och det stavas sena nätter. Inte bra. Somnade vid ett igår natt och idag känner jag mig bakis. Länge sedan jag kände det sist men jag hoppas verkligen att det dröjer till nästa gång, för det är ju bara jobbigt!


Nu ska jag luncha och sedan dra mig ner till skolan för att skriva ut opponerings-anteckningarna. Klockan ett smäller det. Då får jag veta om jag är på rätt spår med mitt arbete eller om jag tvingas göra om en massa....


Trevlig-sprillans-ny-vecka på er!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards