Alla inlägg den 9 december 2009

Av Hartelius - 9 december 2009 08:19

Hade tänkt få massor gjort igår, men icket. På bussen från biblioteket ner till stan och tandläkaren började jag må jätteilla. Yr i huvudet och det kändes som att jag skulle kräkas. Är inne i en period nu där saker kan lukta hur äckligt som helst. Trodde bara det var så i början av en graviditet. Men det är väl bara att leva med gissar jag...

Efter tandläkarbesöket (som faktiskt gick över förväntan bra) fick Karl komma och hämta mig med bil. Ville inte riskera att kräkas på en lokalbuss....

Med andra ord blev det i princip inget gjort. Sov mycket och försökte äta så gott jag kunde.


Sura uppstötningar hör nu också till de vanligt förekommande dagliga händelserna. Mycket jobbigt! Inget jag led av med Moa så jag har ingen aning om vad jag ska ta mig till. Någon som har något tips???


Jag och Karl hade tänkt sova rätt tidigt igår, men misslyckades totalt. Somnade först vid ett-tiden. Vi slog nämligen på en film som visade sig vara huuuuur bra som helst ("Brick") så vi var tvugna att se klart den.

Snabba och klyftiga repliker så det gällde att hänga med från början. Fast du som inte gillar "konstiga/annorlunda" filmer behöver inte göra sig besväret. Alla ni andra -Se den!


Joseph Gordon-Levitt spelar huvudrollen 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards