Alla inlägg den 1 december 2009

Av Hartelius - 1 december 2009 08:37

Heter du Fido, Pluto eller kanske Ronja?

Brukar du känna dig uttråkad och osedd av din matte/husse?

Tag då själv kopplet i munnen,

den 6/12 kl. 12:00,

och guida din matte/husse till fotbollsplanen

(mellan Nydalasjön och Nydalacampingen)


Där utlovas massor av hundbus

och de tvåbenta kanske får ut något av det också....


Vi ses där!


/Stella, Isa, Fritz & Fokus


Av Hartelius - 1 december 2009 08:26

Äntligen har Moa fått sova en hel natt och med det så har även jag och Karl fått den sömn vi behöver för dagens göromål. Jag ringde sjukvårdsupplysningen efter att jag kommit hem från pluggandet och fick då veta att vi gett henne alldeles för låg dos med alvedon.... Inte konstigt att hon tidigare vaknat varannan timme med en ny febertopp. Sen har även hennes feber gått ner en hel del. Igår var den strax under 39 och det i sig gör ju givetvis att hon mår bättre. Så nu håller vi tummarna för att hon imorgon är feberfri!


För övrigt var sjuksköterskan jag pratade med orolig för att jag skulle ha fått "svinet" och ville att jag skulle hålla noga koll på mig själv om min kropp. Minsta tecken på feber och jag ska kontakta vårdcentralen för att behandlas... Känner mig väl omhändertagen och sedd måste jag säga (fast vi bara pratade i telefonen). Ibland lyckas sjukvården förvåna mig!



Nu ska jag doppa snoken i ett par gamla, unkna böcker här på UB (universitetsbiblioteket).

Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards