Alla inlägg den 13 december 2009

Av Hartelius - 13 december 2009 10:45

Nu har jag och Karl fastnat i ett"film-tittar-maraton". Hade jag inte varit dödstrött igår så hade vi nog sett en då också.

Den senaste filmen var "500 days of summer" var riktigt, riktigt bra!

Ännu en film med Joseph Gordon-Levitt i huvudrollen och till Karls lycka var motspelaren Zooey Deschanel, hans favorit.


Storyn i sig är inget super-mästerverk (Boy meets girl. Boy falls in love with girl. Girl does not.) men regissören har verkligen gjort ett jättebra jobb. Det är till viss del annorlunda filmat och filmupplägget är under vissa stunder helt annars än många andra filmer (bland annat som typen "sliding doors"). Sedan har både "flickan" och "pojken" otroligt fina kläder genom hela filmen. Jag blir så avundsjuk, vill bara bli av med magen och gå ut och shoppa nya kläder!!


Nu är kaffepausen över och jag ska börja med opponeringen som ska vara klar till  imorgon lunch.


Trevlig söndag på er alla!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards