Alla inlägg den 13 november 2009

Av Hartelius - 13 november 2009 07:18

Vaken sen stax efter sex. Usch så tidigt! Vi lät Moa ligga och grymta en halvtimme innan Karl fixade välling och kom med det lilla flickebarnet till mig i sängen. Det hade varit jättemysigt om lilla fröken bara hade velat ligga stilla.......





Idag är det dags för provtagning på MVC (mödravårdcentralen). Kan hända att jag har något som kallas för "graviditetsklåda", minns inte vad det egentligen hette men det är iaf en verklig åkomma (jag trodde nästan att det satt i mitt huvud). Så i skrivandets stund har jag fastat från 22:00 igår kväll vilket innebär en ofantligt hungrig och törstig Jenny. Varför jag skriver om mig själv i tredjeperson

måste helt enkelt bero på uttorkning och energibrist, ingen annan förklaring känns rimlig! Men snart, klockan åtta, sticker barnmorskan sprutan i mig och tömmer mig likt en vampyr. Hoppas bara provsvaren säger att jag är sjuk så jag kan få lite medicin.




*********

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards