Alla inlägg den 2 november 2009

Av Hartelius - 2 november 2009 09:16

Creme Bonjour -om bäbisen själv får välja!


Moa har fått en ny bok med posten som pappa och hon sitter och läser.


 

När jag och Moa var i Skellefteå sist passade vi på att hälsa på Farmora. Här sitter Moa i en barnstol som faktiskt Farmora själv hade när hon var liten..... Det lite roliga i hela konstruktionen är "bajshålet" mitt i sittytan. Tydligen brukade man sätta en hink under så att barnen kunde göra sina behov under tiden de åt..


Mums med rivna morötter! 


 

Åhhh vad jag saknar henne!! Här lyckades Sanna få till en riktig mysstund av rang. Jag själv har inte lyckats få henne att somna så där många gånger då hon haft myror i kroppen och inte kunnat sitta/ligga still. Men tydligen har hon börjat hitta lugnet nu för både mamma och Joel får henne att somna så där hela tiden nu när hon är hemma i Kusmark. Jag får väl helt enkelt prova när jag ska söva henne själv nästa gång!


************



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards