Alla inlägg den 12 november 2009

Av Hartelius - 12 november 2009 15:34


...och jag fick med beröm GODKÄNT!!! Endast fem ynka poäng från VG men vad gör det för jag är ju iaf GOOOOOODKÄND!!! Jippi!!!!!


Nyss kom Karl hem från skolan med inte bara en bukett blommor till mig utan även en julstjärna. Han har aldrig tidigare gjort något så romantiskt för mig så när jag läste det tillhörande kortet föll en liten tår....

Tack så mycket älskling! Och eftersom du köpte en JULstjärna -visst får jag börja pynta lite då...??!


Moa såg ut attbehöva en "pick-me-up" så jag gjorde vad jag kunde för att hjälpa....  

Det var allt för denna dag. 

Hoppas alla får en härlig torsdagskväll för det ska iaf jag!


***********

Av Hartelius - 12 november 2009 14:37

Moa har just upptäckt u-ringningar och vad som finns där nere.... Mycket spännande..!


Pappa Karl med en dansant tös. De sitter nämligen vid datorn och lyssnar på barnvisor och Moa sken som en sol -var tvungen att ta fram kameran.


 

 Förra veckans tjejkväll här hemma hos oss.

Johanna, Katrin, Angelika, Erika, Sanna och jag samsades om utrymmet runt köksbordet.

Johanna, Kat och Erika stickade -i olika fart (och nej Johanna, jag ska inte nämna vem som var långsammast...). Angelika målade en teckning, Sanna svampade vin och jag hittade tillslut mitt gamla korsstygn efter ett visst letande efter något pyssel.


***********

Av Hartelius - 12 november 2009 09:50

Kom bara att tänka på en viss diskussion som utspelade sig i vårt vardagsrum för drygt 1,5 år sedan med bland annat jag och Markus som deltagare... Nu när jag skriver mitt exjobb inom idrottsvetenskapen och läser en massa "genus-böcker" gissar jag på att diskussionen kommer blossa upp igen... *längtar* ....hahaha...


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards