Alla inlägg den 3 november 2009

Av Hartelius - 3 november 2009 20:12

Fysiologikursen avslutades idag (jaaaaaaaaaaaa) och imorgon börjar examensarbetet med all läsning och allt skrivande det innebär. Så imorgon bestämmer jag om jag den närmsta veckan/veckorna pluggar hemma i Umeå eller i Skellefteå. Vilket det än blir så får jag iaf träffa älskade lilla söta Moa igen! Äntligen!! Det blir desto mer synd om Karl utifall att jag måste åka till Ske-å eftersom han inte kan följa med och att han saknar henne minst lika mycket som jag gör. Sen har även Sanna och Johanna uttryckt ett visst missnöje över att hon inte finns här hemma... men för att jag ska klara av mina eftersläpande kurser så är det tyvärr ett måste.

 


Nu ska jag dricka en kopp varm välling och däcka i soffan. Trött efter plugg och den mentala ansträngning det innebär att skriva tenta.


***********

Av Hartelius - 3 november 2009 07:52

.... Håll tummarna mellan 9-12!


Önskar mig verkligen ett godkänt på denna kurs nu, tycker att jag förtjänar det! Undrar för övrigt om jag kommer ge godkänt till elever i framtiden om de kommer med den välgrundade anledningen -att förtjäna det...??


Ha en bra dag!


***********


Hemma igen...

Gick jättebra! Kan till och med ha fått VG *hoppas, hoppas*

Nu är jag trött så lite mat i magen och sen mental avslappning!


***********

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards