Alla inlägg den 1 november 2009

Av Hartelius - 1 november 2009 21:35

Som så många vet är jag och Karl vansinnigt duktiga på att handla och sälja saker på Blocket och nu har det hänt igen... Vi skulle lika gärna kunna starta ett företag och börja tjäna pengar på det. Idag sålde vi iaf Karls stora skrivbord och två timmar senare var vi en tvillingvagn rikare. Det som nu fattas till den lilla är en spjälsäng och en bilstol. Jag och mamma har dock ögonen på en säng -gissa var, jo just det- på blocket. Det är en exakt likadan som Moa har, kan ju inte bli fel om man matchar, eller? En bilstol har jag faktiskt fått nys om via Sanna, billig och utan fel, så förhoppningsvis är den inte såld än. Sen är vi totalt redo, om vi bortser från chocken att man faktiskt blivit tvåbarnsförälder.. Knappt så man förstått att man blivit "enbarnsförälder" men jag antar att det löser sig med tiden.

Nu ska jag inta lite kvällsfika och se klart filmen "På smällen". Passande filmval, visst!?


Här kommer iaf några bilder.


Moa gillar visst kaviar eller iaf tuben.


 

-Smile!


 

-Titta lampan....



  

Mysstund med Moa i soffan inför läggdags. Suga på tummen eller napp är dock inget för henne, hon kör hårdrocksstilen och fråga mig inte från vem hon fått den!



************

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards