Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Hartelius - 13 februari 2010 19:47

Idag fick vår älskade Moa äta sin allra första semla, och det gick väl sådär... Hon var otroligt trött och nyvaken, vilket syns på de första bilderna. Men efter en stund fick hon upp farten både i nävarna och aptiten och åt och åt och åt! Allt till familjens stora glädje!


            "Titta pappa, jag har ett semmel-lock!"

  När pappa skulle ta locket för att kleta på grädde, så blev Moa så här glad!

  Grääääva efter grädde!

 

Mmmm, äta semla med HELA ansiktet!

  "Vadå, måste jag SVÄLJA innan jag tar nästa tugga?"


Moa var också idag ute och åkte lite spark med mormor, de gick och hämtade morgontidningen tillsammans! 

  Så här söt är vårt lilla Hallon!


Dagarna går framåt i sakta mak här i Kusmark. Vi sover, lagar mat, spelar spel och har det alldeles underbart. Jag försöker plugga till torsdagstentan, men det är svårt när två småtjejer och en stor tjej pockar på uppmärksamheten!


Så jag far hem till Ume på tisdag för att ägna mig åt skolan två dagar innan jag åker hit igen på fredag! Ha det gött så länge!


/Karl

Av Hartelius - 13 februari 2010 11:46

Måste bara få säga tack!

Tack för alla positiva kommentarer,

glada telefonsamtal,

alla sms och mms.


Det känns så oerhört bra i hjärta och själ

att veta att vi har så många fina människor runtomkring oss!


Så återigen Tack!


/ K & J

Av Hartelius - 13 februari 2010 11:40


Maja Elisabeth Hallon Hartelius


 






 

/Jenny 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards