Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Hartelius - 21 maj 2008 20:59

Sen resan till Skeå har illamåendet visat sitt fula tryne. Att må illa måvara det värsta jag vet!! Och när jag mår så pass dåligt finns det inget jag hellre gör än ligga helt still och inte prata med någon eller göra något -däribland blogga.... men idag mår jag lite bättre och hoppas det håller i sig. Bara så enerverande att måsta äta mellan varje och varannan timme för att hålla sig på topp....... Huvva!!

Av Hartelius - 21 maj 2008 20:35

Är på riktigt dåligt humör. Sur, arg, irriterad, mentalt störd... ja vad du vill.. Hatar min mobiltelefon. Den ringer hela tiden, det plingar till för att jag får mess -hela tiden.. och inte fan har jag batterier nog att hålla på och konversera, inte heller ork eller lust. Men folk har svårt att känna sånt på sig, vilket jag inte kan förstå. Vid det här laget borde hela universum veta att jag har en totaldipp (troligtvis jävligt hungrig bara)! Har bestämt mig nu för att när jag kommer hem till Umeå igen (är hos blivande mormor, morfar och morbröderna i Skeå) så ska jag lägga av min mobil. Bara slå på den någon gång per dag för att kolla av meddelandena och inget mer. Vill någon få tag i mig så har vi ju faktiskt hemtelefon, och det är ju inte direkt så att jag ofta är hemifrån och omöjlig att få tag i. Less på att bli så jävla stressad av att jag inte svarar på sms i tid, eller att det ringer och jag inte hinner fram tll telefonen i tid att svara, eller att jag helt enkelt blir stressad av att den låter..... USCH OCH FÖRBANNAT FYYYY!! Jävla humörsvängningar!!!!!

Tur att det inte är någon hemma som märker av mig iaf.. pappa är på sitt kontor så han varken ser eller hör... Mamma är på personlfest, Jonas i sin lägenhet och Joel den lille räven har fått för sig att åka till Umeå och äta pizza på Ängen med några kompisar...


Har för övrigt bakat idag i bagarstugan, tjänat mig en liten slant och kan nu snart fylla frysen med gott bröd! Simon - du väntar dig snart lite godsaker, ska bara komma hem igen först. :)


Nu ska jag dränka mina sorger i banan och te... jävla graviditetsskit där man inte ens kan dränka sorgerna på rätt sätt (inte alls för att jag skulle göra det, men bara för att jag inte får så känns det ju extra jävligt).

Grrrrrrr!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards