Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Hartelius - 14 maj 2008 22:42

Bilder på magen som de kommer, uppifrån och ner: V.12, 13, 14.. 

Av Hartelius - 14 maj 2008 20:05

..och troligtvis inte den enda...


Något växer verkligen i min mage.. något oförklarligt men inte minst verkligt. Och som det stod på Liberos hemsida.. "en sak är säker, stunden kommer då du åker hem från BB med en ny liten familjemedlem. Då börjar en helt annan resa."

Ojojojoj... tittade på magen och paniken växte sig sakta fram som ett tjockt, tungt svart täcke. Karl fick ta emot mig med öppna armar i soffan när jag kom springande storgråtandes. En stark och trygg famn och några värmande ord senare så kändes allt så mycket lättare!

Vad skulle jag göra utan dig Karl?

Av Hartelius - 14 maj 2008 17:09

...går till Johanna och Markus (Sörgården).

De ringde, bad om mjölk, kom och hämtade den, bakade kaka, ringde, bad om kaffe, kom över med den färdiga kakan under armen á la french-stile, kaffet stod klart på köksbordet.

Hur mycket trevligare än så här kan det bli? Tror iof att en kortlek kommer dras fram ur gömmorna ganska snart............. :)



Norrgården har inte flyttat in än men om några veckor förväntas många fler påknackningar av grannarna än idag, och kakor är mycket välkommna speciellt när man äter för två!    

-Ja karl, jag äter för två, även om hon (det är en hon idag) bara är mellan 5 och 7 cm stor.....


Nu skall det ätas kaka och drickas kaffe!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards