Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Hartelius - 15 maj 2008 23:32

Istället för träning (kanske inte helt otippat) bjöd vi över Kat & Mat på spelkväll (aka hemligheternas slöjas undanröjande) istället. Kat kom men Mattias hade plugg i vägen för ytterdörren så han dök upp först någon timma senare. Katrin å andra sidan hade redan på känn vad som var på gång. Hon har tydligen utvecklat någon form av "Zaida-förmåga". Trots detta blev faster Katrin riktigt gråtmild och utstötte några läten som jag tar som positiva.... ;)

Skönt att ha åtminstone en av de nära och kära i närheten!!



Av Hartelius - 15 maj 2008 08:25

Idag är det tänkt att vi ska träna tillsammans för första gången sen vi fick nys om det kommande lilla livet. Bodybalance är vad som står på schemat och jag hoppas verkligen att vi tar oss iväg, eller rättare sagt att jag inte ångrar mig i sista sekund... :)

Läste någonstans att det är bra att träna yoga eller annan lugnande träning inför kommande förlossning, något som jag för övrigt faktiskt inte kommer att gå igenom. Jag kommer vara den första kvinnan på jorden som föder genom ett dräneringsrör (eller hur Sanna??!!)... Känns helt otroligt långt borta att faktiskt föda, kanske för att magen inte gör sig särskilt påmind än. Vi får väl se vad jag säger om några månader eller bara om några kilon för den delen.



Kanske skiter jag i allt vad träning heter och sitter som den datanörd jag (igår iaf) verkar vara. Är rätt avslappnande att sitta och tjollra med något så obetydligt som bakgrundsbilder mm. Trodde ju aldrig heller att denna dag skulle komma, att jag sitter och bloggar............. Men jag är ju inte ensam iaf, Karl gör det, Johanna och Markus gör det och Sanna sitter bredvid mig och gör det. :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards