Alla inlägg den 26 april 2009

Av Hartelius - 26 april 2009 13:20


Ska bli gott med lunch. Efter en promenad till Anne-Marie och Mikael (mormors bästa kompis) och lite bus med deras lillhund Buster är jag rätt slut och riktigt hungrig. Jag har dessutom just påbörjat min avgiftning vad gäller mjukbröd och sockerrika kakor och liknande. Började igår och jag har det ordentligt kämpigt. Vill inget hellre än att baka en sockerkaka eller de där vaniljrutorna som jag såg i mormors Allerstidning. Åhhhhhhh! JAG VILL HA SOCKER!! Men nu får jag ju skärpa mig! Vad är det här för någon attityd? Snart är det lunch och efter det en kaffekopp och innan jag vet ordet av så är det middagsdags igen. Inte kommer jag hinna bli så våldsamt hungrig där emellan att jag måste stilla suget med "skit".


Blev bjuden av Anne-Marie på ett ekologiskt knäckebröd (ICAs egna) samt en macka/kaka gjord på linfrön, sesamfrön och pumpafrön i enlighet med "RAW FOOD-tänket". Med en liten ostskiva på så blev det huuur gott som helst. Undrar om man kan hitta något liknande i Umeå. Måste leta när jag kommer hem för detta kan jag verkligen tänka mig stoppa i mig som mellanmål.


Nu mat sedan hustitt vid tre.


Lev och må!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards