Alla inlägg den 5 april 2009

Av Hartelius - 5 april 2009 08:23


Helt underbart! Känner mig till och med nääästan utvilad. Lilla tösen sov 8,5 timmar utan avbrott, från 23:00-07:30. Jag var till och med tvungen att gå upp vid fyra för att se så att hon levde.... Nu när vi (jag) inte blev väckt av Moa så passade dock Stella på att leva om lite. Så nu har vi bestämt oss för att hitta en ny plats åt henne för att slippa avbruten sömn, om nu Moa fortsätter på den nya banan. Lite tråkigt med tanke på att hon hittills har trivts så bra i vårt sovrum men som det verkar så är det för varmt där inne för henne. Troligtvis hamnar hon i vardagsrummet, men vi får se. Ska iaf göra det så trångt och mysigt för henne som möjligt!


**************************


Några nya bilder att njuta av.... 



Nakenfis!


Nakenfis, nakenfis!


Mitt i pannan har vi den första skorpan efter första blodutgjutelsen (hon klöste sig själv).


 

Stella håller koll på läget!


Hon somnar alltid lättare i alla andras famn än min... luktar jag för mycket mat kanske?!


Nyfiken i en strut -titt ut!


Sötnosen!!!


...som kan bli riktigt ledsen..


Här lyckades hon somna mitt i pappas photoshoots.


Trodde det inte själv, men tydligen växer ögonfransarna för de är betydligt längre än när hon var nyfödd.


Gladskit!


Numera reser hon sig upp ganska högt, iaf för en stund.


Skrattar gör hon också allt oftare, eller ler kanske man ska säga för än så länge har hon bara skrattat med ljud en gång. Hoppas på fler inom en snar framtid!!


-Ohh.. Rosa elefanter!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards