Alla inlägg den 2 april 2009

Av Hartelius - 2 april 2009 17:31


..be afraid be very afraid!!


Jag förlorade inte denna omgång gin utan blev faktiskt 2:a...

Alla pokerspelare ikväll kan med fördel ta med sig tröjjan som det står LOOSER på!


Mohaha *försöker se så skräckinjagande ut som möjligt*


Av Hartelius - 2 april 2009 15:19


Hur trött som helst ska tilläggas. I tre dagar har jag i princip bara sovit, inte orkat så mycket mer. Jo, lite Gin har vi ju faktiskt spelat men det har ju gått åt h*vete för mig. Tänker inte på samma sätt som tidigare och kan inte för mitt liv komma på hur jag tänkte innan så jag kan inte återgå till det för att vinna istället för att STOR-förlora jämt.


Jaja, jag och Moa börjar bli lite piggare. Eller ja, Moa har nog inte varit såå trött, bara sympatisovit med mor...


Nu ska vi spela Gin med sörgården (ingen som är förvånad gissar jag eftersom det är det vi gör hela dagarna i princip) och efter det skjutsa Martin Nybladet till flygplatsen, åka och storhandla på COOP, snabbshoppa på Myrorna och sist men inte minst spela poker ikväll här hemma.


Recept på brödet kommer... snart... förutsatt att jag inte hinner somna och min tidsplan försörs...


Ha det så gött!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards