Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Hartelius - 17 mars 2009 21:29

Idag har jag hunnit göra hur mycket som helst! Städat efter vår totala ommöblering. Bytt plats på alla våra kläder för att vi ska slippa springa halvnakna genom lägenheten bara för att få tag i lite kläder.. Har även badat Moa, tvättat sängkläderna, spelat gin och ammat. Till och med så att jag hunnit med att stoppa i mig lite mat. När dock Karl kom hem vid fyra dog jag i sängen och sov till halv sju. Inte konstigt när man kliver upp 06:30 efter att endast ha sovit 4 timmar. På tre nätter har det nu sammanlagt blivit 13 timmars sömn plus 3 timmar extra på eftermiddagen. Jag som behöver minst 8 timmar per natt i vanliga fall...... Är förhållandevis pigg och faktiskt vid gott mod.


Mister Bobbsen är på besök just nu. Karl bjöd på middag, mycket god kycklinggryta med fetaostsås. Mums. Tittat lite på youtube på roliga, mindre roliga och sorgliga klipp. Bjuder på ett axplock nedan!


Detta är så rörande. Jag ryser varje gång jag ser den!




Av Hartelius - 17 mars 2009 21:28


Hittade denna bild här. Finns många, många fler...


lolcats funny cat pictures
Av Hartelius - 17 mars 2009 20:59


************************

Av Hartelius - 17 mars 2009 10:45


Moa saknar sin farbror! Hon funderar dagligen varför han inte kommer och hälsar på....... om hon bara visste att han i dagsläget befinner sig på andra sidan jorden...


Någon annan som saknar honom? Kika in på resedagboken, sök på resenären Bali0903.



Av Hartelius - 17 mars 2009 01:20


...fick lite annat för mig på kvällskvisten. Kom nämligen på den briljanta (?) idén att flytta vårt sovrum till kontoret och tvärtom. Vilket jobb! Tur man har så goda grannar som Johanna och Markus. De ställer upp i vått och torrt utan minsta krångel. Hoppas bara att vi kan få ställa upp på dem någon gång så att det inte är en enkelfilig vänskap...


Det här med snarkningar skulle jag ocjså vilja skriva några ord om.

Gillar inte! Gillar verkligen inte! Ledsen Karl men i det här fallet är du alltid så otajmad som man kan bli. Oftast sätter du igång just som Moa antingen somnat eller just blivit tyst. Typiskt! I skrivandets stund är jag dessutom lite hungrig, och när jag säger lite menar jag förstås mycket, och det underlättar ju inte riktigt. Ska försöka stoppa i mig något efte att Moa ammat färdigt.


Hoppas på en god natt till er alla!



Kat

Av Hartelius - 17 mars 2009 01:08


Any time baby!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards