Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Hartelius - 3 mars 2009 15:45


Än så länge har dagen varit underbar! Har äntligen sytt oc häftat klart min lilla pryl som nu kan titulera sig familjens dröm/måltavla! Sen har jag även varit ute med Moa och Stella på en underbar promenad. Stella var inte särskilt nyfiken på de andra hundarna och hon tyckte att det var kul att jag busade med henne lite i snön...


Fortsatte även träna drag fast denna gång inte utanför huset utan nere vid sjön. Hittade en bra väg som var tillräckligt rak och lång så jag hade hela tiden koll om det kom någon som kunde tänkas störa..Men det gick verkligen hur bra som helst och det syns så tydligt att fröken Stella njuter av att få arbeta på riktigt. Det måste nog se ganska roligt ut när vi sätter igång.. hon sätter av i världens fart och efter kommer jag som skjuten ur en kanon, och inte för att jag vill det utan för att halva draglinan är en "gummisnodd"... Kan ni se det framför er? Jag försöker hålla emot för att hon ska få dra ordentligt men hon är betydligt mycket starkare än jag fattat så hon springer med lätthe, vilket istället resulterar i att jag flyger fram när gummisnodden spännts ut allt den klarar av.... Behöver jag tillägga att jag idag har ont i lårmusklerna?


*************************************

Älskar herr Mraz's röst och inte blir låtarna sämre av att han skriver så bra och otroligt fyndiga textrader...


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards