Alla inlägg den 12 mars 2009

Urk

Av Hartelius - 12 mars 2009 18:10


Precis så mår jag..

Jag och Moa drog oss i morse till halv tolv. Var bara halvvaken när jag ammade under den tiden. Klev upp. Gav henne lite mat. Vi båda slocknade igen vid halv två. Blev väckt vid fyra. Gick ut med henne till Karl som fick ge henne mat. Jag själv gick tillbaka till sängen och sov en timme till...

Vad hade jag gjort om inte Karl varit hemma idag? Tur i oturen att hans tandläkarbesök blev inställt!


Nu är jag iaf uppe på fötter och resten av familjen är ute på en promenad så att jag får några minuter för mig själv. Ska försöka avsluta köksprojektet som jag varit alldeles uppbunden i i några dagar nu. Har dock inte "papper" så att det räcker till alla köksluckorna, men jag kan ju iaf använda upp de som jag köpt.


Först en snabb promenad med grannhunden Doris.


P.S Johanna jag tycker inte ett dugg synd om dig som får gå ensam på IKEA... tänk den som fick göra det.... *drömmer mig bort för en stund* D.S



Av Hartelius - 12 mars 2009 00:27

Nu är jag trött. Jag vill sova. Tänk om man kunde få sova. Älskar Moa ändå!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards