Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Hartelius - 31 oktober 2009 19:06

Jag och Sanna satt igår kväll och såg Morden i Midsomer eftersom jag är så förbenat less på Idol och all hysteri därikring. Givetvis missade vi då det mest romatiska svensk tv visat på flera år... Men tur som vi har så finns "TV4play" där man kan surfa runt tills man hittat programmet eller händelsen man missade eller vill se igen. Kanon! Så, om även du missade detta ögonblick kan du se Idolfrieriet här. Ett tecken på att TV4 inte är omöjliga att ha att göra med då friaren faktiskt ringde upp tvbolaget och bad om möjligheten att fria i reklamen. Bolaget tyckte dock inte att det var gott nog utan erbjöd honom ett frieri live under direktsändning.

Storsint av dem (njae, tror inte riktigt på det) eller bara ännu ett publikfrieri (mycket mer troligt!) det kan ju diskuteras. Vi kan ju istället för att diskutera den frågan hoppas på att alla i tvbolagets styrelse är obotliga romantiker som inte kunde med att låta en sådan kärleksförklaring smita dem och oss obemärkt förbi!


Är du sugen på mer romantik hittar du här mitt frieri till Karl, dock med både sämre bild- och ljudkvalitet jämfört med TV4:s. Jag kan däremot lova att mina intensioner var äkta (troligtvis till skillnad från TV4:s) och att jag var, tillika är, fylld av kärlek till Karl! 




***************

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards