Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Hartelius - 27 oktober 2009 21:49

Jag har inte gått och dött utan är helt enkelt uppslukad av mina studier... Bara så ni vet!

Tentan är nästa tisdag så just nu är det full rulle, eller ja, så mycket full rulle jag kan prestera. Moa har iaf fått åka till mormor och morfar i Skellefteå och kommer inte tillbaka igen förrän tidigast två dagar efter tentan. Lång tid utan Moa-mys men vi har inget val. Ska jag äntligen få klara denna kurs och lägga den bakom mig så måste jag få lite pluggro och jag kan meddela att det är inte det lättaste med en raketfarts-krypare på golvet. Jag och Karl får helt enkelt passa på och mysa med varandra extra mycket som kompensation. Inte så dumt det heller, för det har vi just upptäckt, man glömmer som bort "vi:et" när man helt plötsligt blivit föräldrar. Något vi nu får öva oss i innan hon är tillbaka igen vårat lilla hallon.


Nu ska vi iaf ta oss till sängen där Karl ska få ge mig lite massage samtidigt som vi ska rabbla allt vi kan om idrottsfysiologi. Romantiskt, eller hur!?


God natt!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards