Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Hartelius - 30 oktober 2009 16:05

           

Vecka 24

Så här ligger hon nu i magen, lilla Greta/Elsa/Lo/Britta/Tora. Hela 700 gram tung och 21 cm lång har hon nu en överlevnadschans på 20-25% om hon skulle födas idag. Vilket vi givetvis håller tummarna för att hon inte gör utan att hon håller på sig åtminstone till februari.

Bara 16 veckor kvar tills det är dags, för det känns verkligen så, att det bara är några veckor kvar.


   


I Karls mage vilar det dock ingen bäbis, kanske en och annan Marängsviss (gammal svensk stavning -jag vet!) och det tar jag på mig all skuld för. Är det något jag haft begär efter så är det just denna underbara efterrätt!    


Mumsmums! 





Och här till en annan goding.....

Vink-vink från söta lilla Moa!

Saknar dig så!

********


Av Hartelius - 30 oktober 2009 07:49

Blir galen på alla hormoner som är i omlopp i min kropp just nu. Kan inte för mitt liv somna om kvällarna, spelar ingen roll när jag lägger mig eller hur många timmar jag försöker. Sen att min arm är alldeles blå efter sprutan och otroligt öm hjälper ju förståss inte. I natt gick det iaf att få några timmars sömn men först efter att jag stoppade i öronpropparna. Det jobbiga då är att det kommer klia i mina öron hela dagen men jag får väl se det positivt, jag var ju inte vaken hela natten.


Idag är sista lektionen/föreläsningen innan tentan. Skönt men det ger en viss panikkänsla. Tentan närmar sig med stormsteg och jag börjar naturligtvis ifrågasätta min studieteknik och tappa tron på mig själv och min förmåga att åtminstone få godkänt på tentan.


Jaja, vi får se hur det börjar kännas efter ikväll.


****************

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards