Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Hartelius - 12 juli 2008 10:59

Jag och Karl hade bestämt att vi nu ska ta tag i vårt liv och börja kliva upp i tid på morgonen. Sagt och gjort, halv åtta var vi uppe och en snabb, lätt frukost intogs. Efter det gick vi ut på morgonpromenad där jag lyckas kräkas i ett buskage...... Hem igen, åt, sov drygt 3 timmar och sen upp igen. Lagade bacon OCH middag och vid det laget var jag på kanonhumör! Ett glatt och ljudligt JIPPI kom över mina läppar åtminstone en gång vilket fick Karl att titta konstigt på mig... hahaha.. måste ju ha betett mig som en utomjordning i jämförelse med tidigare.

Vi fick iaf en massa gjort, städat, diskat och sånt tråkigt så livet känns otroligt skönt idag, att vi inte behöver göra det nu istället.


Såg "Shooter" igår kväll. Helt okej film om man bortser från allt det överdrivna och i vissa fall även helt otroliga i en del scener.. men, men, är det en amerikansk actionrulle så är det. Mr Wahlberg är iaf en goding värd att titta på! :)


************** Håller med Bobbo - The Killers "When you were young" är helt otroligt bra! ******************************


>Over and Out< 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards