Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Hartelius - 11 juli 2008 15:20

Snacka om helt otroligt!! Har knappt kunnat vista mig i samma rum/hus som den som steker korv och bacon.. men idag, efter att ha sovit 3,5 timmar extra på förmiddagen förväntade jag mig att jag skulle vara så pass hungrig att jag bara skulle må dåligt - men icket! Jag blev så extremt sugen på att äta bacon att jag till och med ställde mig och stekte det själv! Till saken hör ju också att jag knappt lagat mat alls de senaste 12 veckorna. Tänk om vinden har vänt...............  vågar knappt hoppas..

Skulle ju sen vara ganska typiskt också om det visar sig att gamla (inte i betydelse att jag är gammal!!) goa Jenny är tillbaka, med tanke på att jag och "ställföreträdande chefen" på jobbet kom överens om att jag skulle sjukskriva mig från och med idag. Jajja, det blir vad det blir.


Nu ska jag gå och byta gardiner i köket och kontoret också. Bytet i vardagsrummet blev kanonbra, mycket ljusare och jag kan nästan känna livslusten komma tillbaka. :)


Lev väl! 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards