Alla inlägg den 15 december 2008

Av Hartelius - 15 december 2008 22:59

Men man kan ju inte vinna alla gånger heller... Jaja, trevligt var det iaf!

Hittade åtminstone ett skötbord på blocket nu under tiden grabbarna spelar klart. Hoppas bara ingen hinner ringa före mig imorgon bitti. Billigt var det och finns dessutom på Mariehem... Tajming?


Nu ska jag knoppa. Ögonen går i kors. Så vem som blir den store vinnaren av pokern får jag vänta med att ta reda på till imorgon bitti. Karl åkte iaf nyss ut som bubblare och kvar sitter Nils, Björn och Tobbe Lundgren. Må bäste man vinna!


Lev och må så gott!

Av Hartelius - 15 december 2008 09:57

Händer allt för ofta nu att jag känner mig som en strandad val.... Får sådana sammandragningar att jag inte kan ta ett enda steg. Ser säkert lite roligt ut när jag är ute med Stella och helt plötsligt stannar till, mitt på vägen.... Hon fattar inte heller alltid vad som händer och brukar mest bara titta på mig som att "Jaha, nu igen..."


Nu börjar jag förstå alla höggravida kvinnor som bara lääääängtar tills de får krysta ut bäbisen.. Det är ju skittråkigt att vandra (läs vagga!) omkring i lägenheten eller bara ligga i soffan för den delen. Orkar ju ingenting och har alldeles för nära till tårarna. Tacka vet jag internet och för närvarande Betapet. Inte för att jag är duktig och sparkar rumpa med alla andra uppenbarligen uttråkade människor i Sverige, men det känns faktiskt gött att få använda några av de hjärnceller som fortfarande inte blivit seg som kola.


Nu ska jag släpa mig ut med Stella (får rätt mycket hjälp att öka på takten när jag är ute med henne. Hon tycker att jag är för långsam och drar något kopiöst!) och efter det en snabbtur med Dortan (Doris) för att sedan söka mig ner till Universitetet. Sist men inte minst blir det pokerturnering här hos oss ikväll, sista för "säsongen". Tänk om man går och vinner igen...... vore ju himla trevligt! :)


Lev och må! 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards