Alla inlägg den 6 december 2008

Av Hartelius - 6 december 2008 12:05

Helgens digglista


På första plats hittar vi ingen mindre än Coach Bobbo bla för sina eminenta blogginlägg! Var fanns du när jag var singel? Hade nämligen också behövt en bra coach under den perioden. ;)


Bobbo är tätt följd av nummer två, en påse sura bilar. Tycker inte om sura godisar i vanliga fall, men just nu är det the top of the top.

Mycket nice!

Vilken tur att man ibland vågar prova nya saker som man vanligtvis håller sig långt borta från.


Nummer tre på listan är inget mindre än lustgas! Fick under förlossningsvisningen prova ta några djupa andetag, å hej vad den tog.... Kände mig tok-packad och var tvungen att ta till hjälp för att komma mig från sängen till min egen stol.

Också nice!


Eftersom det än så länge bara är tidig lördagförmiddag så fortsätter digglistan vid senare tillfälle.... Man vet ju aldrig vad som händer eller vad man stöter på under kommande 46 timmar...


Må du leva gott!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards