Alla inlägg den 4 december 2008

Av Hartelius - 4 december 2008 12:30

Idag har det satt igång på riktigt. Vi har suttit i smågrupper och diskuterat syfte och frågeställningar till våra B-uppsatser. Känns skönt att komma igång och hoppet om att vara klar I TID, och gärna några dagar innan det, lever starkt!

Tänk om man skulle lyckas för första gången i sitt liv..... Och det är klart, fixar jag det så kommer jag må så mycket bättre under jul- och nyårshelgen. Sedan vet man ju aldrig om bäbisen tänkt sig komma för tidigt eller om den väntar på sig... den som lever får se, men jag ser ju gärna att vi passerar den 10 januari (det beräknade datumet) och även passerar den 14 (då har vi opponering på uppsatserna)..............


Jaja, nu ska jag leta lite artiklar innan bussen går mot NUS där jag och Karl ska på förlossningsvisning kl 15:00 (visning av förlossningen, inte en förlossning).


För övrigt är Jack Johnsons skiva "Sleep through The Static" riktigt, riktigt bra! Tror att Karl snart är less på den, för det är ungefär det enda jag spelar när jag sitter vid datorn.......


Här kommer för övrigt den senaste magbilden (V34+3).


 


Peace out!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards