Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Hartelius - 26 januari 2010 20:30

Lovade barnmorskan igår att jag åtminstone ska knipa igen till någon gång kring den 12 februari. Ville egentligen inte gå med på detta men hennes argument var förvånansvärt (?) välformulerade och genomtänkta så jag gav mig ganska snabbt utan nämnvärd strid.... Så om lite drygt 2,5 vecka så väntar jag mig en enorm smärta i mag- och ryggregionerna. Den som väntar på något gott heter det ju, men den som väntar på lite smärta väntar också för länge (hahaha)!


Idag (tisdag) åkte mormora hem efter att ha varit här med oss sen måndag morgon. Mycket har hunnits med i form av städning, tvättning (jobbiga sängkläder och täcken) och en hel del organisering av ett tidigare inte så organiserat kök. Skönt när det händer saker men jobbigt trött blir jag av till synes inget arbete alls.... Men snart är magen borta och jag förväntar mig att energinivåerna i mig åter fylls till bredden men jag är även fullt medveten om att förlorad nattsömn stör mer än man tror. Det ska i vilket fall som helst bli skönt när den här graviditetsfasen i mitt liv är över -och nej, någon sladdis är jag absolut inte inställd på!! Nu får det vara nog!


P.S Påminn mig om det sistnämda med jämna mellanrum med start om ca ett halvår! D.S


/Jenny

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards