Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Hartelius - 20 maj 2009 08:38


Idag kommer MORBROR (inte farbror som jag tidigare fått för mig) på besök. Han har nämligen drabbats av Moa-abstinens och han måste, innan det utvecklas till en riktig sjukdom med livshotande skador som följd, få snusa lite grann. Alldeles strax ska jag då bada tösen så hon luktar mumma och inte som gårdagens kräks...


Karl har just gått iväg med "våra" 2 hundar. Isa är nämligen tillsvidare boende hos familjen Hartelius-Segerstedt. Några dagar in i juni månad ska Sanna flytta in i vårt uthyrningsrum och för att Isa ska slippa flyttstressen med mera bor hon hos oss. Mysigt att bli väckt av två blöta hundnosar om morgnarna måste jag säga!


Nu ska jag ta han om knösa-Maja. Tror hon börjar vara lite trött igen och ska därför fixa en flaska med förhoppning om att hon slocknar snabbare. Jag tror för övrigt att min mjölk börjat sina så det är väl tur i oturen att vi börjat introducera vanlig mat. Sen att hon även kan äta ersättning via flaska är ju ett otroligt plus!


Trött liten tjej i pappas famn.


Nu blev det bråttom.....

Hej svejs.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards