Alla inlägg den 1 april 2010

Av Hartelius - 1 april 2010 15:04

Har haft en underbar förmiddag!


  • Joel barnvaktade Moa i Kusmark.
  • Maja följde med mig då jag bokat klippning för dagen. Frisören hade dock bokat date med en skidlift i fjällen.... Jag var naturligtvis ute en vecka för tidigt.
  • Lyckades få en annan frisör att ta sig an mitt skatbo till hår. En frisör som var otroligt trevlig och som jag gärna skriver in som substitut om min frisör bestämmer sig för att vintersport är något man hellre sysslar med än att jobba.
  • Tackar den trevliga servitrisen på Waynes Coffee som lät mig handla kaffe och sitta ner trots att det var en timme till öppning. Inte heller sa de något när jag drog dit en till mamma och hennes son.
  • Roligt att jag hann få en snabb-date med Jenny Långström. Alltid lika kul att ses!
  • Pappa bjöd på lunch på Tatong. Gott!



Kort page med rak lugg blev det. Tanken är att det ska BLI en snygg frisyr, alltså inte att den ska vara som snyggast nu. Man får ju lov att vara lite smart och tänka långt i förväg. För än så länge är jag ju inte utan för dörren allt för många timmar per vecka, men så småningom och DÅ vill jag ju vara fin i håret. 

Moa är för den delen också snaggad på det viset. När jag klippte henne blev det inte så himla snyggt. Inte så himla snyggt än heller för den delen, men det kommer, det kommer (jag lovar Karl!). 




Glad påsk på er allihopa förresten..


/Jenny


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards