Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

I know all the right people

Av Hartelius - 15 juli 2010 22:51

  • Goa vänner som gav mig en riktigt stor summa pengar att shoppa kläder BARA till mig för (det är förståss inte summan som gör vännerna så fantastiska). Har aldrig shoppat så mycket på så kort tid tidigare... Och äntligen kan jag lämna lägenheten utan att skämmas, nästan så att jag längtar efter lite kallare dagar så att jag kan ta på mig något annat än bikini.
    Tack så otroligt mycket för den underbar aftonen/kvällen!

  • "Stor-garage-ägare" med plats i bilen för diverse slip-projekt. Underbara vänner som förgyller vilken vanlig dag/eftermiddag/kväll som helst med spel, mat, soffhäng och virkning. Tack även för att ni är mina vandrande kom-ihåg-att-köpa-lappar. Utan er hade vi fortfarande haft ett mörkt kök och inhandlingslistan på whiteboarden...

  • Hobbypsykologer som alltid ställer upp när det kniper.
    Klokare ord än era får man leta efter!

  • Vänners föräldrar som ställer upp med verktyg, arbetstimmar och framförallt deras livserfarenhet. Vad vore livet utan den äldre generationen? (en värld full av trasiga fåtöljer....!)

  • Min och Karls familjer som båda ställer upp på alla möjliga sätt. Kloka ord över telefonen, en klapp på axeln, barnpassning, fina små vykort med posten, roliga bilder över internet och framför allt mysiga pratstunder genom webkameran. Vissa av er mycket närmare än andra, men alla är oss lika varma om hjärtat!

Sov gott vänner!
/Jenny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hartelius - 4 juni 2017 08:28


Igår sov Moa hos Mormorfar och Maja ville då att jag skulle ligga på madrass på golvet medans hon sov i soffan. Absolut!  Dock - en dmtunn madrass från 1980 är inte direkt optimalt. Så idag ser jag i kors. Huvva.  Men! Nya tag. Idag vankas bygg...

Av Hartelius - 12 augusti 2015 09:37

Efter några år i vila kanske det är dags att ta tag i bloggen igen? Det har ju hänt en del under de år som vi inte författat något. Var ska man börja?   * Vi har köpt hus i Storkågeträsk. * Vi har fått en till dotter, Märta. Född 1/7 -15. * V...

Av Hartelius - 8 maj 2011 09:42

....rensar jag garderoberna och vädrar ur klädernas gamla, unkna lukt på uteplatsen.   Härliga våren! Älskar våren!   Lyssnar på P4 och får mig en hel del härliga skratt! Inte trodde jag att att Mannheimer och Tengby var så här kul... Härli...

Av Hartelius - 29 april 2011 20:14

Gör just nu praktik på en högstadieskola. Behöver jag säga något mer?   Kanske, kanske inte. Beror väl på hur din egen högstadietid såg ut. Men tro mig, den är lika jävlig för ungdomarna idag som den var för dig och mig.....   Nu dränker ja...

Av Hartelius - 28 april 2011 20:17

Fick en kopia på omtentan av läraren. Den lämnas in imorgon.  Har eventuellt återfunnit kvitto på cykelköp -bra att ha när man pratar med försäkringsbolag!  Lägenheten har hux flux blivit ca 25kvm större.... Nice, jävligt nice!  Barnen både äter...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards