Alla inlägg den 7 april 2011

Av Hartelius - 7 april 2011 10:43


Har just ringt runt till alla möjliga företag som skickar ut modekataloger till mig för att få dom att sluta. Och vad möter mig i telefonluren? Jo, tre kvinnor med finladssvensk brytning och en kvinna med "mellanöstern-stajl" brytning. Vad är oddsen? Och då menar jag inte hon den sista utan istället att träffa på tre kvinnor från typ finland med i princip samma jobb inom loppet av tio minuter. Jag blev imponerad bara av att få prata med den första. Händer ju aldrig att man träffar på finlandssvenska. Eller?


/Jay to the enny

Av Hartelius - 7 april 2011 09:15

Hade tråkigt en dag (läs: pluggade...) och hittade då en hel del gamla bilder. Här kommer några på mig och Karl från det att vi började hänga/ses/pussas/*övrigt*.


Bilderna kommer inte i kronologisk ordning men det är iaf ett spann från början av 2005 till hösten 2007.


Hahahahahaha!


Hur kan man inte falla för de där bruna ögonen?


Drar mitt strå till stacken och drar upp en långa...


Inte så snygg kanske...


Men Karl var inte så mycket finare!


Sommar och sol i Uddevalla

  Jag och Bäbis (Sofia) på den tiden då vi var "trams-bo" (tre st sambo. Sista sambon Sanna tog kortet).

 
Taget någon gång under våra första två-tre veckor tillsammans.


Iiiiiinte gammal kille...

  Danshäng på NH. -Det var alltid danshäng på NH!

  ...dagen efter dagen före....


Fina killen!

  Då: längre sideburns!

  På den tiden: Karl sambo med Nils.
Idag: Gift med Jenny, Nils sambo med LIsa. Båda parter har två barn var (eller det andra på gång). Kunde man inte tro på den tiden...

Hahaha... Spöke??  

/Jempa

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards