Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Hartelius - 3 maj 2010 22:42

Okej Ankan och Katten.... Jag börjar vara böjd åt att hålla med er.... Detsamma gäller Lisa Sandström. Det var på hennes blogg jag hörde hela låten för första gången och nu sitter den verkligen fast!


Lyssna och njut!


P.S Tydligen Moas favoritlåt. Vet dock inte om jag tror dom... D.S


/Jenny

Av Hartelius - 3 maj 2010 22:18


  • Börjar med ett stort HURRA och GRATTIS till älskade lillebror Joel som nu äntligen blivit stor. Hela 20 år av mognad (...........)! Present och grattiskramar kommer.
  • Jag är ordentligt förkyld. Feber, ont i halsen, snorig som sjutton och ett hemskt tryck över bihålorna vilket medför ajajaj i öronen... Huvva!
  • Maja är också drabbad av förkylningen -men klagar inte lika mycket som jag gör...
  • Mormor Tyra är imorgon eller på onsdag på väg hit. Hon stannar några dagar för att hjälpa mig med ditten och datten. Mysigt!
  • Efter besök på "Handkirurgen" på NUS beslutades att Maja inte får någon protes förän hon börjar gå. Finns egentligen ingen anledning till varför hon ska få den tidigare. Dessutom är det viktigare att hon lär känna världen genom känseln i stumpen än att hon ska ha något att stödja på som inte har möjligheten att ge henne några känselintryck ALLS.
    -Kloka ord från klok doktor!
  • Jag och Karl känner oss som nyförälskade i våra goa grannar rakt över vägen. Björn och Erika är som grädden på moset eller kanske till och med som körsbäret på grädden på moset....
  • Stort grattis till Billy och Mia som äntligen fått sin efterlängtade bäbis, ett litet flickebarn! Önskar er, storebror Leo och flickan all lycka!
  • Moa och Tilda (våra blivande grannar familjen Ermlings äldsta) har funnit varandra på riktigt. De kommer bli farliga de där två..... Jag bara väntar på det!
  • Högst på önskelistan står just nu en tapetsering av mitt och Karls sovrum. Önskar! Önskar! Önskar!

/Jenny


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards