Alla inlägg under mars 2010

Av Hartelius - 1 mars 2010 15:23

Maja är nyammad och ligger och knösar i sin säng.

Moa är nygrötad, istoppad alvedon pga växande tänder (oj så arg och ledsen man kan bli av kliande tänder!) och ligger även hon i sin säng sovandes.

Karl sitter i vårt sovrum och ser på "Lost". Han har ledigt från skolan så vi har fortsatt vår färd mot ett renare hem även idag. Går otroligt långsamt men det beror mest på mig och mitt sömnbehov. Maja var inte riktigt samarbetsvillig inatt (massa ont i magen och tröstätande) och jag spenderade därför 4 vakentimmar framför extremt dålig natt-tv.


Nu, mitt i denna min egna lilla timme smaskar jag på lite Marabou Daim-Choklad, sörplar på lite kaffe och ska givetvis inte syssla med något roligare än försenat räkningsarbete..... Kunde jag gråta av bara den anledningen så skulle jag. Tänk om man kunde gjort dem i tid så att när jag äntligen är för mig själv en stund kunde göra något "bara för mig".

Jaja, livet i en låda.


/Jenny

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards