Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Hartelius - 3 juni 2009 12:28


>Nu har jag även lagt till bildtext till de tre senaste inläggen<


  • Moa kan sitta själv utan stöd (iaf en stund)

  • Sanna har flyttat från sin lägenhet på Nydalahöjd och flyttat in hos oss

  • Den 5:e juni flyttar hon in i ettan bredvid vår och vi får tillbaka det utrymme som hon lånat i vardagsrummet

  • Jag har börjat öva på min nya namnteckning, det går inte så bra som jag hoppats

  • Moa äter mer och mer vanlig mat och som den sanna matälskaren hon är så slinker nästan allt ner

  • Jag måste börja leta efter passande förskolor för att vid Moas 6-månadersdag sätta henne i kö

  • Min gudson Alex fyller 4 år den 7 juni, alltså nu på söndag och vi planerar för en Skellefteåtripp

  • Morbror Joel tar studenten nästa torsdag, den 11 juni. Stort grattis! Vi har tänkt stanna i Schtaan så att vi kan vara med och fira honom också.

  • Sista anmälningsdag till vigseln och namnceremonin har passerat och nu börjar den detaljerade planeringen. Längtar tills det är dags!


Lilla fröken är väldigt snabb med att hitta den fördömda tv:n....



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards